شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
رازهای نهانی عاشق خدامطلب ارسالی ازffathi31 ( <-PostCategory-> )

سحر دارد رمز و رازی بیشمار

زودتر از خواب ناز شویم بیدار

بدون دغدغه شویم نزدیک حق

روحانیت سحر دهد قلبها را جلا

زنگارهای کهنه را ز قلبها کند جدا

نزدیک و نزدیکتر شوم به آن یکتا

راز های نهان گویم به آن بی همتا

خالصانه نشینم سر سجاده عشق

از ته قلبم کلام خالصانه خوانم ز عشق

عشق پاکم را در طبق اخاص نهم ای خدا

بر زبان جاری کنم عشق پی ریایم ای خدا

تقدیم معشوقم الله کنم با خلوص نیت

دائما گویم دوستت دارم با وقار و با متانت

شرم دارم ز اللهم تا که گویم ز عشقم

رازهای نهان دارم تا که گویم به معشوقم

دل به دریا زنم و گویم عاشقتم ای خدا

عشق پاکم را بپذیر ای خدای دانا و توانا

سر سجاده عشقت نشینم در سحر

کلام عاشقانه جاری سازم در سحر

صادقانه و بی ریا به خدا گویم ز عشقم

ترس و واهمه ای ندارم تا گویم به معشوقم

دوستت دارم بسیار ای خدای قادر

دوستت دارم بیشمار ای خدای ناصر

عشق پاکم را نثارت می کنم ای خدای کریم

شب و روز به درگاهت دعا میکنم ای رحیم

بپذیر عشق من  عاشق و بینوایم ای خدا

تا که آرام و قرار گیرد دل عاشقم ای  خدا

در سحر شوم به عشقت ای خدا  بیدار

در سحر پل ارتباططت شود ای خدا پدیدار

رد شوم از آن پل ارتباط تا رسم به معشوقم

عشق پاک و بی ریایم را تقدیم کنم به معشوقم

نوک قله قلبم روم وبا صدای بلند فریاد زنم ای خدا

تا که پژواک صدایم رسد به گوش عاشقان دنیا

همه بدانند عاشقتم  ای خدای یکتای بی همتا

هرگز لحظه ای از عشق خدای یکتایم نشوم جدا

            مخلصتم ای خدا ........ف.فتحی

                                     





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 30 تير 1391برچسب:,ساعت 19:36 توسط |

مطالب پيشين
, ساعت 19:36" > رازهای نهانی عاشق خدامطلب ارسالی ازffathi31